FAQ

Hoe verkrijg ik mijn tickets?? Hoe verkrijg ik mijn tickets??
Wanneer ontvang ik mijn tickets?? Wanneer ontvang ik mijn tickets??
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn er kinderkortingen? Zijn er kinderkortingen?
Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets? Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets?
Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken? Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe verkrijg ik mijn tickets??

Al uw tickets worden naar uw e-mailadres verstuurd als e-tickets/vouchers. U moet uw e-tickets/vouchers afdrukken en een kopie meenemen naar Los Angeles, waar u deze op locatie moet tonen op aanvraag zoals aangegeven in uw reservering. Het is heel belangrijk dat u alle informatie die op de e-tickets/vouchers afgedrukt staat leest!.
Terug naar FAQ

Wanneer ontvang ik mijn tickets??

Al uw e-tickets/vouchers worden naar uw e-mailadres verzonden zodra uw reservering bevestigd is en de betaling is afgerond. Voor reserveringen op aanvraag zijn bepaalde voorwaarden van toepassing, gelieve het antwoord op de onderstaande vraag “Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?” te lezen.
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor bepaalde evenementen, vooral die met diner inbegrepen, moeten we wachten op bevestiging van onze plaatselijke leverancier in Los Angeles. Dit duurt meestal minder dan 48 uur, dus normaal ontvangen wij een antwoord uit Los Angeles op dezelfde dag van uw reservering, of uiterlijk de dag erna (als de volgende dag in een weekend valt of een feestdag is, dan de eerst volgende werkdag). Dit noemen wij “een reservering op aanvraag”. In de praktijk worden uw e-tickets/vouchers via e-mail verzonden zodra de reservering is bevestigd en de betaling is afgerond. Als uw reservering niet bevestigd kan worden door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht), sturen wij u een e-mail om u mee te delen dat uw reservering niet bevestigd en geannuleerd is. Als uw reservering geannuleerd is en niet bevestigd kan worden, gaat de betaling niet door.
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor bepaalde evenementen, vooral die met diner inbegrepen, moeten we wachten op bevestiging van onze plaatselijke leverancier in Los Angeles. Dit duurt meestal minder dan 24 uur, dus normaal ontvangen wij een antwoord uit Los Angeles op dezelfde dag van de reservering, of uiterlijk de dag erna (als de volgende dag in een weekend valt of een feestdag is, dan de eerst volgende werkdag). Dit noemen wij “een reservering op aanvraag”. In de praktijk worden jouw e-tickets/vouchers via e-mail verzonden zodra de reservering is bevestigd en de betaling is afgerond. Als de reservering niet bevestigd kan worden door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht), sturen wij een e-mail om je mee te delen dat de reservering niet bevestigd kan worden en daarom geannuleerd is. Als de reservering geannuleerd is gaat de betaling natuurlijk niet door.
Terug naar FAQ

Zijn er kinderkortingen?

Ja, er zijn tickets voor kinderen (CHILD) voor verschillende attracties in Los Angeles die wij aanbieden. Het is belangrijk na te gaan wat de leeftijdsgrens is voordat u een ticket boekt, aangezien de leeftijdsgrens varieert.
Terug naar FAQ

Heb ik een identiteitsbewijs nodig bij het afhalen van mijn tickets?

Neen, de persoon die de e-tickets/vouchers vertoont op de ontmoetingsplaats voor de reservatie krijgt toegang tot de plaats, attractie of tour. Indien er speciale vereisten zijn in verband met identiteitsbewijzen, zal dit duidelijk op uw e-ticket/voucher vermeld staan.
Terug naar FAQ

Kan ik tickets annuleren, retourneren of terugbetaald krijgen als ik ze niet kan gebruiken?

Betaalde en bevestigde tickets kunnen over het algemeen niet geannuleerd, terugbetaald of geruild worden voor een andere datum. Ticmate, de locatie en onze lokale agent kunnen proberen om uw tickets door te verkopen aan andere klanten om ze dan zo terug te betalen, maar wij kunnen niets beloven. U kunt meer informatie over de annuleringsvoorwaarden vinden onder “contact” in het hoofdmenu.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen